خط‌کشی محوری بیش از ۴۳ هزار متر طول از معابر منطقه ۸

شهردار منطقه۸ گفت: خط‌کشی محوری معابر سطح منطقه از ابتدای سال ۱۴۰۳ با ۴۳۳۸۷ متر طول در خیابان‌های جانبازان غربی، شهیدگلشن‌دوست، شهیدآیت، سمنگان، بخت‌آزاد و کمیجانی انجام شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با تأکید بر اجرای عملیات خط‌کشی معابر در سطح منطقه بیان کرد: همزمان با تغییر فصل و مساعد شدن شرایط جوی این عملیات به منظور آشکارسازی خطوط عبوری معابر، انتظام ترافیکی و ارتقاء ایمنی تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه از ابتدای سال آغاز شده که در بخش محوری ۴۳۳۸۷ متر طول از معابر و در بخش بلوک عابر پیاده بیش از ۳۷۲  بلوک عابر خط‌کشی شده است.

تنهایی با بیان اینکه برنامه اجرای عملیات خط‌کشی در دستور کار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در ۴ بخش خط‌کشی محوری، بلوک عابر پیاده، ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی، ترسیم نوشتار و علائم ترافیکی در حال اجرا است اضافه کرد: طی این مدت خط‌کشی گذرگاه عابرپیاده به میزان ۳۷۲ بلوک عابر و ترسیم نوشتار به تعداد ۱۵ عدد در خیابان‌های جانبازان غربی، شهیدآیت، شهیدثانی، برادران‌صادقی، سمنگان به اجرا درآمد.

 به‌گفته ‌تنهایی شهردار منطقه، با توجه به‌ افزایش اعتبارات در این حوزه و براساس پیش‌بینی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، تا پایان سال جاری حدود ۲۵۰ کیلومتر خط‌کشی محوری در معابر منطقه در دستور کار این معاونت قرار دارد.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 52884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =