استفاده از نرم‌افزارها و روش‌های نوین برای دریافت پیام‌های شهروندان

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (+۱۳۷) بر استفاده از نرم‌افزارها و روش‌های نوین برای دریافت پیام شهروندان در این سامانه تأکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، مهدی وحدت‌کار رییس مرکز سامانه +۱۳۷ در نشست هم‌اندیشی با مدیران سامانه مناطق ۲۲گانه با تأکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در پیشبرد امور مرتبط با سامانه +۱۳۷ به تغییراتی که در دو ماهه گذشته در این سامانه رخ داده بود اشاره کرد و افزود: در این دوره تلاش خواهیم کرد از روش ها و نرم افزارهای جدید و بروز برای دریافت پیام های شهروندان استفاده نماییم.

وحدت کار با تاکید بر این مطلب استفاده از نرم‌ افزارهای جدید و نوین در بحث آمارگیری را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: نگاه آماری و استفاده از آمارهای دقیق بسیار کاربردی، مهم و دستمایه تصمیات مدیران در شهر است. بنابراین باید دقت زیادی در استحصال آمارها شود که به صورت جدی این امر را دنبال خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: باید به کیفیت پیام شهروندان اهمیت بیشتری داده شود نه تعداد پیام‌ها؛ چه بسا شهروندی که تنها یکبار پیام داده است اما آن پیام برکات زیادی برای شهر، شهروندان و مدیریت شهری داشته است.

رئیس مرکز سامانه +۱۳۷ در ادامه به تغییراتی در نحوه استحصال آمارها اشاره و با تاکید بر اهمیت داشتن آمارهای دقیق در تصمیم‌گیری مدیران تصریح کرد: در موضوع فناوری تغییراتی که از دوره مدیریت قبلی ایجاد شده بود را ادامه خواهیم داد که این امر نحوه خدمت‌رسانی را تسهیل و به افزایش دقت و کیفیت آمارها کمک خواهد کرد.

بنا به این گزارش، در این جلسه که معاونان مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی هم حضور داشتند، مدیران سامانه +۱۳۷ مناطق ۲۲گانه ضمن معرفی خود به بیان مشکلات، طرح مسائل و موضوعات پرداختند.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 52895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =