۱۴۵ هزار متر طول خط‌ کشی محوری در معابر منطقه ۲۰ اجرا شد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ از اجرای ۱۴۵ هزارمترطول خط‌کشی محوری در معابر اصلی و فرعی از ابتدای فرودین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ وحید میرفائقی گفت: در راستای اجرای طرح‌های نظارت ستادی، ۳۶۰ درجه و تحول بیست گانه و با هدف کاهش مخاطرات، روانسازی ترافیکی و ارتقاء ایمنی معابر، از ابتدای فروردین ماه سال جاری، ۱۴۵ هزار مترطول در معابر اصلی اجرا شده است.

وی افزود: خیابان شهید غلامی حد فاصل میدان معلم تا میدان بسیج، خیابان شهید رحیمی حد فاصل خیابان شهید رجایی تا میدان شهید خالقی پور، خیابان شهید غیبی، خیابان شهدا حد فاصل خیابان شهید غیبی تا بلوار بسیج، خیابان فرمانداری، فاز اول خیابان شهید رجایی حد فاصل سه راه خیرآباد تا تقاطع بیمارستان شهدای هفتم تیر از جمله معابری است که خط کشی محوری اجرا شده است.

میرفائقی اضافه کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی برای عابران به ویژه در محل‌های پرتردد و حادثه خیز، ۸۲ مقطع بلوک عابر پیاده به متراژ ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع، ۶۴۵ مترمربع رنگ آمیزی سرعتکاه و همچنین کف نویسی ۲۲ ایستگاه اتوبوس و تاکسی و بهسازی سرپناه ۱۰۴ ایستگاه اتوبوس انجام شده است.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 52900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =