جمع‌آوری پسماندهای خشک از در منازل شهروندان منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: شهروندان با نصب اپلیکیشن شهرزاد و استفاده از اپ نوماند می‌توانند اقدام به ثبت سفارش و تعیین وقت جهت جمع آوری پسماند خشک کنند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ درباره اکران پوسترهای طرح نوماند در سطح منطقه گفت: در حال حاضر، بنرهای مصوب سازمان مدیریت پسماند با طرح نوماند در جهت معرفی و اطلاع رسانی اجرای این طرح و معرفی برنامه شهرزاد، به شهروندان گرامی در سطح منطقه ۱۵ اکران شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در این طرح شهروندان با نصب اپلیکیشن شهرزاد و استفاده از اپ نوماند می‌توانند اقدام به ثبت سفارش و تعیین وقت جهت جمع آوری پسماند خشک کنند.

صدیقی در ادامه بیان کرد: خودروی نوماند در زمان تعیین شده در محل حضور خواهد داشت و پسماندهای خشک را جمع‌آوری خواهد کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: همچنین مبلغ پسماند به کیف پول الکترونیکی شهروندان واریز شده و شهروندان می‌توانند از طریق کیف پول الکترونیکی اقدام به شارژ کارت مترو، خرید از میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهروند منتخب و همچنین خرید طرح ترافیک کنند و یا نسبت به استرداد وجه به کارت بانکی دیگر اقدام کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را، تفکیک پسماند خشک دانست و گفت: در جهت رفاه حال شهروندان برای تحویل پسماند خشک در ساعت اعلامی این طرح در سطح منطقه ۱۵ در حال اجرا است. همچنین این برنامه در گوشی‌های اندروید و آیفون به آدرس ذکر شده قابلیت دسترسی دارد.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 52904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =