مراکز دائمی تجاری صنایع در شهرآفتاب ایجاد می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: با توجه به ظرفیت‌های سایت نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب ایجاد مراکز متعدد تجاری در صنایع مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار شهر، عباس تقدسی نژاد در مراسم دیدار سالانه انجمنها و فعالین صنعت پلیمر و پلاستیک کشور که در هتل پارسیان اوین برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با مساحتی حدود ۳۰۰ هکتار، ظرفیت تبدیل شدن به  بزرگترین سایت نمایشگاهی در منطقه را دارد. و در دو سال گذشته تلاشهای خوبی برای رونق بخشی به آن صورت گرفته است  و ظرف این ۲ سال،  بیش از ۶۰ عنوان نمایشگاهی مختلف ساماندهی و برگزار شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه در سال جاری پنجاه عنوان نمایشگاهی برنامه ریزی شده است، بیان کرد: نخستین نمایشگاه سال جاری نمایشگاه صنعت پلیمر است و امیدواریم برگزاری این نمایشگاه سبب افزایش ارزش صادراتی این محصولات شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی در این صنعت و صنایع دیگر بازاریابی توسط خود تولید کننده است، گفت: در کشور مراکز و منطقه هایی برا بازارسازی و بازاریابی نداریم. نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب به دلیل نزدیکی به شهرکهای صنعتی و شهر فرودگاهی ظرفیت تبدیل شدن به قطب تجاری را دارد و در برنامه های توسعه ای این مرکز ایجاد مراکز متعدد تجاری را در دستور کار قرار دادیم تا آن وظیفه بازاریابی و ایجاد زنجیره ها ی فروش را ایجاد کنیم.

تقدسی نژاد با بیان اینکه اولین مرکز تجارت جهانی امسال در شهرآفتاب به بهره برداری می رسد، بیان کرد: یکی از صنایعی که می تواند در مراکز تجاری شهرآفتاب به صورت دائم مستقر شود، صنعت پلیمر و صنایع پلاستیک است و در این زمینه می توانیم فرصت خوبی را برای فعالین این صنعت فراهم نماییم.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 52934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =