رویداد  "یک روز خوب " ویژه محله دوستدار کودک منطقه۱۳

در ادامه ویژه برنامه‌های شهر دوستدار کودک و همزمان با هفته سلامت، ویژه برنامه‌ای با عنوان " یک روز خوب" با حضور ۳۰۰ نفر از دانش آموزان به همراه پدرانشان در زمین چمن مصنوعی محله سرخه‌حصار برگزار شد. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به آغاز اجرای طرح و برنامه های مختلف در سال ۱۴۰۳ ویژه محله دوستدار کودک گفت: اداره آموزش شهروندی منطقه ۱۳ با مشارکت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه۴ و محله سرخه حصار اقدام به اجرای ویژه برنامه " یک روز خوب" در قالب مسابقه فوتبال به صورت پدر و پسری در زمین چمن مصنوعی محله سرخه حصار کرد. 

وی افزود: در این رویداد ، ۳۰۰ نفر از کودکان محله پیروزی به همراه پدرانشان حضور داشتند که به ۳۰ تیم ۱۰ نفری  تقسیم شده و با یکدیگر به صورت تک حذفی به رقابت پرداختند. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ اظهار داشت: این مسابقات به مدت هفت ساعت و نیم به طول انجامید ، یک روز خوب و به یادماندنی را برای کودکان رقم زد . 

ژولیده خاطرنشان کرد:کودکان به عنوان آیینه تمام نمای هستی همواره نیازمند حمایت خانواده و مسئولان بوده و شکل گیری شخصیت فردی و اجتماعی آنان ارتباط تنگاتنگ با برنامه های حمایتی و تربیتی دارد که در این زمینه ویژه برنامه ها و جشنواره های متعدد ویژه محله دوستدار کودک برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 53007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =