آغاز فعالیت‌های ورزشی ایستگاه‌های تندرستی منطقه ۱۰ در سال جدید

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ گفت: زنگ تحرک و آغاز به کار ایستگاه‌های ورزشی محلات ده گانه این منطقه امروز (شنبه، یکم اردیبهشت) با حضور ۳۲۰ نفر از شهروندان در بوستان هفت چنار نواخته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «اسماعیل عربلو» با اشاره به فعالیت ایستگاه های تندرستی گفت: این برنامه به منظور ارتقای سلامت شهروندی و با هدف ترویج ورزش همگانی از سوی اداره تربیت بدنی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ با حضور خانم غلامی پیشکسوت ورزشی و ۳۲۰ نفر از شهروندان و کودکان در بوستان هفت چنار  برگزار شد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ۱۶ ایستگاه تندرستی منطقه ۱۰ در سال جدید افزود: در سال جاری ایستگاه های تندرستی منطقه از ۶ به ۱۶ ایستگاه  افزایش یافته است و از این پس شهروندان می توانند با حضور در بوستانها و مراکزی که دارای ایستگاه تندرستی است به ورزش صبحگاهی بپردازند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰  با بیان اینکه این ایستگاه های ورزشی در دو نوبت صبحگاهی و عصرگاهی فعال است، تصریح کرد: ایستگاه های ورزش صبحگاهی از ساعت ۷.۳۰ تا ۸.۳۰ با حضور مربی متخصص ورزشی سه روز در هفته به صورت رایگان دایر خواهد بود و تمامی شهروندان می توانند در این ایستگاه ها ورزش اصولی و حرکات کششی، جهشی، موضعی و تخصصی را انجام دهند.

عربلو ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان شاغل و ایجاد امکانات ورزش و تندرستی برای آنان ایستگاه ورزشی عصرگاهی هم از ساعت ۱۷ تا ۱۸ دایر شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ گفت: فعالیت های ورزشی ایستگاه های تندرستی ویژه بانوان در مدرسه هاجر، مسجد حضرت معصومه(س)، سرای محله جی، بوستانهای رضوان، هفت چنار، شهدا و ایستگاه تخصصی پرسنل شهرداری در مجموعه خوش و حیدریان و فعالیت های ورزشی ایستگاه های تندرستی ویژه آقایان در بوستانهای غنی پور، ترافیک، ۲۲ بهمن برگزار می شود.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 53025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =