اجرای پایلوت طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی در منطقه ۵ / مشکل چندین ساله پایانه تاکسیرانی آزادی با مساعدت شهردار منطقه حل شد

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اجرای طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی به صورت پایلوت در منطقه ۵ پس از نشست و هماهنگی با شهردار این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در جلسه ای که با حضور شهردار منطقه ۵ و مدیران حوزه ترافیک برگزار شد، تصمیم گرفتیم طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی شهر تهران را از این منطقه آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی به صورت پایلوت از منطقه ۵ تهران آغاز شد، گفت: در ابتدا پیشنهاد حذف ۲۸ خط تاکسیرانی به دلایل نداشتن مسافر، همپوشانی با خطوط دیگر، هم مسیر بودن با مدهای دیگر حمل و نقل و... مطرح شد که پی از انجام مطالعات و بررسی های کارشناسی با حذف ۸ خط تاکسیرانی در منطقه ۵ موافقت شد.

وی ادامه داد: پس از تایید حذف این ۸ خط توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵، موضوع در کمیته حمل و نقل عمومی مطرح و تصمیم‌گیری خواهد شد.

مالکی در ادامه از اصلاح هندسی خروجی جنوب شرقی پایانه آزادی جهت روان‌سازی ترافیک پس از چندین سال خبر داد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی با همکاری شهرداران مناطق جهت بهبود سرویس رسانی برای شهروندان و تسهیل در فعالیت ناوگان تاکسیرانی اقدام به برگزاری جلسات در جهت رفع مشکلات و تکمیل امکانات ترافیکی و رفاهی پایانه های سطح شهر تهران می‌کند، افزود: به همین منظور با توجه به مشکلات تاکسیرانان پایانه آزادی در خروجی پایانه مذکور که به دلیل توقف خودروهای شخصی موجب ایجاد ترافیک سنگین می‌شد با هماهنگی شهردار منطقه ۵ و همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و پیگیری های انجام شده توسط سازمان تاکسیرانی اقدام به اصلاح هندسی و نصب گاردریل در خروجی پایانه واقع در بزرگراه شهید لشگری اقدام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این اقدام مشکل چندین ساله پایانه آزادی را حل کرد، گفت: حل مشکل پایانه آزادی، رضایتمندی شهروندان، تاکسیرانان و رانندگان تاکسی را در پی ‌داشت.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 53048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =