اعمال افزایش ۲۵ درصدی فوق‌العاده ایثارگری مشمولین در سال ۱۴۰۳

مدیرکل سرمایه‌انسانی با اشاره به افزایش فوق‌العاده ایثارگری کارکنان ثابت شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ از اعمال آیتم مذکور برای مشمولین خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی با تأکید بر ضرورت احقاق حقوق ایثارگران ثابت رسمی شهرداری تهران، افزود: باتوجه به تفاوت موجود در میزان پرداختی افراد مشمول در شهرداری تهران نسبت به سایر شاغلین در کشور در خصوص بهره‌مندی از امتیازات ماده ۵۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، پیگیری‌های مستمر و مداومی از سوی این اداره کل انجام شد.

مردانی در ادامه گفت: پیش از این مبلغ فوق‌العاده ایثارگری، بر مبنای حداقل حقوق در نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت محاسبه می‌شد.

وی با اشاره به دغدغه مدیریت شهری مبنی بر بهبود وضعیت معیشت و کیفیت زندگی کارکنان به‌ویژه ایثارگران معزز تصریح کرد: بر همین اساس طی رایزنی و مکاتبات صورت‌گرفته میزان مبلغ فوق‌العاده ایثارگری سال ۱۴۰۳ و تغییر حداقل حقوق محاسباتی آن، با تصویب میزان افزایش ضریب حقوقی در هیئت وزیران، (موضوع ماده ۵۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران) تعیین و با ۲۵درصد حداقل حقوق مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری در تاریخ ۱۴/۱/۱۴۰۳ ابلاغ شد.

به گفته مدیرکل سرمایه‌انسانی؛ از این‌رو بلافاصله پس از تصویب آیتم مذکور، اعمال این آیتم نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و همزمان با صدور احکام افزایش حقوق و مزایای سال ۱۴۰۳، مبلغ فوق‌العاده ایثارگری مطابق با مصوبه دولت در احکام برای مشمولان ماده ۵۱ درج شد تا این عزیزان از ابتدای سال جاری از آیتم مذکور بهره مند شوند.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
کد خبر: 53056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =