مجموعه‌های متوقف شده در اراضی عباس‌آباد در دو سال اخیر احیا شده‌اند

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد گفت: فعالیت مجموعه‌هایی در اراضی عباس‌آباد متوقف شده بود که در دو سال اخیر احیا شد که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمدحسین حجازی در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت نوسازی عباس آباد در سال های ۱۴۰۰ و  ۱۴۰۱ با بیان اینکه ما حساب دائمی و سالیانه در مجموعه داریم، اظهار کرد: از ابتدای تأسیس شرکت عدد مالیاتی وجود داشته که روبه کاهش است. در حساب سالیانه درآمد شرکت روبه رشد است.

وی با بیان اینکه با حمایت اعضای شورا و شهرداری تا امروز وضعیت شرکت مطلوب بوده است، خاطرنشان کرد: شرکت نوسازی عباس آباد رو به توسعه است و مجموعه روبه توسعه که طرح جامع اول آن افتتاح شده و طرح جامع دوم نیز که برای در ۶ ماهه دوم سال است نیازمند نیرو است.

حجازی با تأکید بر اینکه نیروهای اضافه شده به شرکت از مأمورین شهرداری به شرکت است، یادآور شد: تعداد نیروها از ۸۳ نفر به ۹۶ نفر افزایش یافته اما ما تبدیل وضعیت و جذب نیرو نداشتیم بلکه از شهرداری نیرو به شرکت مأمور شده و تعدادی نیز قراردادهای حامیان داشته اند.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تأکید کرد: امیدواریم با حمایت شورا و شهرداری بتوان به گونه ای عمل کرد که شرکت نوسازی عباس آباد بتواند نقش جدی در توسعه گردشگری ایجاد کند.

مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با بیان اینکه شاهد رشد مجموعه عباس آباد بوده ایم، گفت: بنده در جلسه قبل درخصوص نگهداشت فضای سبز تذکر دادم اما این موضوع در اراضی عباس آباد دیده نمی شود.

وی افزود: فعالیت مجموعه هایی در اراضی عباس آباد متوقف شده بود که در دو سال اخیر احیا شد و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 53076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =