زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین ایمن‌سازی شد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از کنترل تصادفات و کاهش مشکلات ترافیکی در زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به سمت روستای پلایین با اقدامات ترافیکی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به اهمیت ایمن سازی محورهای پرتصادف تصریح کرد: ۴۲ استوانه ترافیکی در ناحیه ۴ محدوده ورودی روستای پلایین به سمت بزرگراه خلیج فارس برای ایمن سازی این محدوده پرحادثه نصب و مسیر رفت و برگشت این محور جدا سازی شد.

این مسئول ادامه داد: به منظور ارتقای ایمنی در نقاط حادثه خیز بزرگراه آزادگان با هماهنگی راهور منطقه ۲۶، پنج عدد ضربه گیر از نوع کاشن تانک در غرب به شرق کندرو به تندرو مقابل علی آباد قاجار، تندرو به کندرو قبل از پل شهید کاظمی، ورودی خلیج فارس جنوب در محدوده ناحیه ۴، بزرگراه آزادگان شرق به غرب تندرو به کندرو مقابل ورزشگاه شهبدگاظمی و کندرو به تندرو قبل از بلوار شقایق نصب شد.

اخگر پور در تشریح سایر اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک به منظور ارتقای ایمنی معابر به نصب و ترمیم ۴ شاخه گاردریل با پایه در بزرگراه آزادگان غرب به شرق قبل از ورودی به خلیج فارس، نصب ۳۰ عدد استوانه ترافیکی در خیابان های بهمنیار، شهید لطیفی، شقایق، میعاد و میلاد و یک عدد بشکه ترافیکی در بهمنیار اشاره کرد.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 53190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =