هر ماه یک رویداد در یک محله منتخب منطقه۸ 

دومین رویداد ارتقا فرهنگ آپارتمان‌نشینی به صورت پایلوت در قالب نمایش و با موضوع اخلاق همسایگی برای دانش‌آموزان در محله دردشت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ میلاد علی نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: طرح ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی به صورت مستمر در چهار محور قوانین و حریم خصوصی، اخلاق همسایگی، مدیریت پسماند زندگی آپارتمانی و ایمنی شهری به صورت هرماه یک رویداد در یک محله منتخب منطقه برگزار می‌شود و تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این اقدام با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ شهروندان در زندگی آپارتمان نشینی و همسایگی به صورت مستمر و پایلوت در یک برش منتخب از محله دردشت برگزار می‌شود که در همین راستا، دومین رویداد برای ۸۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه تقوا برگزار شد.

علی‌نیا به برگزاری این جلسه به صورت پرسش و پاسخ و اجرای نمایش باهدف تعامل بیشتر آموزش‌ها اشاره و تصریح کرد: پیش از این و در فروردین‌ماه سال جاری نیز اولین رویداد این طرح با عنوان پرسش و پاسخ حقوقی در زمینه قوانین و حریم خصوصی زندگی آپارتمانی در سرای محله دردشت با حضور کارشناس حقوقی برای جمعی از شهروندان در سرای محله دردشت برگزار شده بود.

 ‌انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 53191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =