لایروبی ۲۳ هزار متر از انهار منطقه۹

شهردار منطقه۹ از لایروبی و شستشوی ۲۳ هزار متر طول از کانال‌های جمع آوری آبهای سطحی در راستای اجرای طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر تهران به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به بارش نزولات جوی در فروردین ماه سال جاری در راستای پیشگیری از آب گرفتگی‌های معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان، کانالها و حوضچه‌های منطقه۹ لایروبی و رسوب برداری شد.

وی افزود: در همین راستا و طی بازدیدهای ادواری و استقرار تیم‌های عملیاتی و عوامل کارگری با ۱۲۵ نفر ساعت جهت لایروبی و رسوب برداری کانالهای منطقه۹ اقدام کردند.

مرتضوی عنوان کرد: در طرح لایروبی منطقه۹، ۲۳ هزار مترطول ازکانال‌های جمع آوری آبهای سطحی، ۴۵ حوضچه پاکسازی شده و در مجموع به میزان ۱۲۲ متر مکعب رسوب برداری انجام شده است.

شهردار منطقه۹ یادآور شد: معابر شمال خیابان آزادی، بزرگراه یادگار امام (ره) و آیت الله سعیدی، زیرگذر شرقی و غربی میدان آزادی، بوستان المهدی (عج)، زیر گذر استاد معین، خیابانهای هاشمی، دستغیب، نوری نیارکی، جرجانی، طحانی، صفری، بلوار ۴۵ متری زرند و حوضچه‌های منطقه ۹ شامل اجرای طرح مذکور بوده‌اند.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ تاکید کرد: نگهداشت فضای شهری نیازمند تعامل دوسویه و همکاری شهروندان با مدیریت شهری است تا ضمن خدمت‌رسانی از سوی مجموعه شهری و ارتقاء فرهنگ شهرنشینی، شاهد فضایی پاکیزه برای زندگی شهروندان باشیم.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 53194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =