با انتقادات آنی و احساسی که مبنایش بیرون از کارکرد مدیریت شهری است، فضا را مشوش نکنیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: اگر شرایط فراهم شود، سال آینده آخرین سالی خواهد بود که نمایشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در حاشیه دویست و سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه هم‌اندیشی به دعوت رئیس شورا برگزار شد، اظهار کرد: این موضوع کاملا داخلی شورا بود و موضوع تخصصی شهرداری و شورا نبود که در آن درخصوص کلیات حرکت در یک سال باقی مانده شورا صحبت شد.

وی افزود: در مورد انسجام، همدلی و پیگیری اموری که آغاز شده و باید به سرانجام برسد سخن به میان آمد. اعضا نکات منفی و مثبت را مطرح کردند تا در این جلسات مشکلات حل شود و به دنبال آن مسائل شهر را دنبال کنیم.

نادعلی با بیان اینکه یک طرفه نمی توان قضاوت کرد، گفت: نکات منفی و مثبت مطرح شده است و تلاش اهالی رسانه باید این باشد که اگر قرار است کلیتی از شورا منتشر شود، تمام جوانب را در نظر بگیرند. با انتقادات آنی و احساسی که مبنای آن بیرون از کارکرد شورا و شهرداری است نباید فضا را مشوش کنیم، این درست نیست و درواقه همان موردی است که مقام معظم رهبری بارها در مورد آن تذکر داده اند.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: تعارفی با شهرداری نداریم؛ تشویق می‌کنیم تا امور را دنبال کنند و اگر مشکلی باشد تذکر خواهیم داد تا بهتر پیش بروند.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه کتاب بزرگترین نمایشگاه است، یادآور شد: موضع شورا برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب است، اما چون مساحت مدنظر وزارت ارشاد تامین نشده، تصمیم گرفتند فضایی مناسب‌تر را در نظر بگیرند. عملا به دلیل کمبود مساحت موجود ناچاریم تا سوله جدید اضافه نشده وضعیت فعلی را تحمل کنیم. وظیفه خود می‌دانیم که همکاری لازم را در خصوص این رویداد ملی و بین المللی با وزارت ارشاد داشته باشیم.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: توافق‌ها براساس داده‌ها انجام می شود و باید شرایطی که وزارت ارشاد درخواست کرده بود را فراهم می‌کردیم. اگر شرایط فراهم شود سال آینده آخرین سالی خواهد بود که نمایشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 53209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =