تلاش برای اتمام به‌موقع پروژه‌های احداثی و خدمت‌رسانی به شهروندان

مدیرکل دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران ضمن بازدید از پروژه‌های احداثی منطقه یک، بر ضرورت تلاش هماهنگ ستاد و صف برای اتمام پروژه‌های عمرانی و تحویل به‌موقع آن در راستای خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، علی علاءالدینی با حضور در منطقه یک از روند پیشرفت ۷ پروژه احداثی شمال تهران از جمله مجموعه ورزشی قائم، مجموعه ورزشی قیطریه، سالن ورزشی ازگل، فضای فرهنگی گلابدره، اسکان کارگری ناحیه یک، سرای محله باغ فردوس، مسقف نمودن پایانه تاکسی ارم، تفرجگاه خرگوش دره، مسقف سازی فضای جنب پلازای تجریش بازدید به عمل آورد.

مدیرکل دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران ضمن تشکر از زحمات شهردار منطقه یک و مجموعه همکاران ایشان، اظهار امیدواری کرد که با زحمات و پیگیری های مسئولان و کارکنان پرتلاش شهرداری منطقه یک، پروژه های قائم و اسکان کارگری این منطقه در نیمه اول سال ۱۴۰۳ به مرحله افتتاح برسد.

وی در این بازدید خاطرنشان کرد: به منظور افزایش اثربخشی پروژه های مدیریت شهری لازم است تا پس از کارایی، به موضوع رفع نیازها و مسائل عمومی شهروندان نیز از طریق پروژه های مذکور توجه شود. در این راستا باید بر موضوع الگوها و روش های بهره برداری از ظرفیت های ایجاد شده تمرکز نمود.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 53219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =