نخستین رویداد سه‌نسلی‌ها در هفته سلامت برگزار شد

در راستای صیانت از سلامت و ترویج فرهنگ شادابی و نشاط میان شهروندان، نخستین رویداد مهیج سه نسلی‌ها با حضور صدها شرکت کننده از ۹ منطقه پایتخت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه بعنوان میزبان این رویداد مهیج با محوریت شعار خانواده خوب من، همراه همیشگی من؛ شرکت کنندگان در قالب تیم‌های سه تا چهار نفره با حریفان خویش از دیگر مناطق شهرداری تهران در رشته های مینی گلف، شوت دارت، لی لی توسط هفت سنگ، گل دیواری، اعصاب سنج، فوت تنیس، پرتاب داخل سبد، پرتاب دیسک داخل دایره، بولینگ و پرتاب حلقه کاکتوس صف آرایی و به رقابت پرداختند.

بر پایه این گزارش، بر اساس قوانین و شرایط این رویداد، تیم‌های شرکت کننده مجاز به استفاده از یک عضو معلول نیز بوده تا این قشر از جامعه نیز در هفته سلامت استعدادهای ذاتی خویش را منصه ظهور درآورند.

این گزارش حاکی است، اجرای موسیقی زنده، نمایش عروسکی، توزیع پکهای آموزشی به مناسبت هفته سلامت میان شرکت کنندگان به همراه  تجلیل از تیم‌های برگزیده از میان مناطق ۹، ۱۰، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ ، ۲۰ و ۲۱ از دیگر بخش‌های این رویداد مهیج بود که به میزبانی مجموعه ورزشی شهیدان اسماعیلی برگزار شد.

گفتنی است : در پایان این رویداد ، مناطق ۱۸، ۹ و ۲۰ به ترتیب با کسب عناوین نخست تا سوم حائز جوائز ۹۰ ، ۶۰ و۳۰ میلیون ریالی شده و منطقه۲۱ نیز در بخش معلولیت توانست جایزه ۶۰ میلیون ریالی را بدست آورد.

انتهای پیام/ 

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
کد خبر: 53292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =