برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در بوستان جنگلی سرخه‌حصار

اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با همکاری مرکز بهداشت شرق تهران، همایش پیاده‌روی ۸۰۰ نفری با شعار "چاقی و اضافه وزن خطرناک ولی قابل کنترل است" را در آخرین روز از هفته سلامت برگزار کرد.

به  گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه، سلامت جامعه را در گرو سلامت زنان دانست و افزود: اولویت‌بخشی به این مولفه سبب ایجاد یک جامعه عاری از بیماری‌های روانی و اجتماعی خواهد بود که در این راستا، از فرصت هفته سلامت استفاده کرده و همایش ۸۰۰ نفری از ۳ نسل طلایی  مادر بزرگ، مادر و دختر منطقه ۱۳ برگزار کردیم.

وی افزود: در این همایش، ضمن آموزش حرکات نرمشی صبحگاهی در مسیر پیاده روی توسط مربی ورزش شهرداری منطقه ۱۳، بانوان حاضر در مراسم، مسیر حدود یک کیلومتری را پیاده روی کردند.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استقرار میز خدمت در همایش پیاده روی اظهار داشت: ویزیت پزشک عمومی، مشاوره تغذیه، مشاوره فردی و غربالگری قندوفشار خون  از جمله خدمات سلامتی بود که در این همایش ارائه شد.

وی ادامه داد: در پایان مسیر، شرکت کنندگان میهمان صبحانه ساده و سالم  شده و ضمن بهره مندی از برنامه های متنوع  از جمله مسابقه، آموزش  هایی در خصوص تفکیک زباله و چگونگی حفظ محیط زیست دیده و در طرح جمع آوری زباله های محدوده بوستان شرکت کردند.

شهردار منطقه ۱۳، آموزش نحوه حفظ و رعایت بهداشت دهان و دندان در قالب مسابقه جذاب و مهیج مار پله، اهدای هدایا به قید قرعه به شرکت کنندگان  از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد.
همایش  پیاده روی با حضور حمید صاحب رئیس اداره کل سلامت شهرداری تهران،  فریدون فر رئیس مرکزبهداشت شرق، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۳، رئیس اداره سلامت منطقه ۱۳، روسای  ادارات اجتماعی نواحی سه و چهار برگزار شد.  

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 53438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =