لزوم کنترل همه فعالیت‌های پروژه در نظام کنترل پروژه

مدیرکل دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران ضمن بازدید از برخی پروژه‌های احداثی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، بر ضرورت کنترل همه فعالیت‌های ذیل یک پروژه در فرآیند کنترل پروژه تاکید نمود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دفتر پایش برنامه،کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، علی علاءالدینی از وضعیت بهره برداری یاور شهرهای ۸ و ۹ بازدید کرد و روند تکمیل ساخت یاور شهر ۱۰ را با حضور در محل احداث آن، بررسی نمود.

مدیرکل دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی گفت: صرفا کنترل فعالیت ها و اقدامات فیزیکی پروژه ها نمی تواند گویای پیشرفت واقعی و کامل پروژه باشد و لازم است همه فعالیت های قابل انجام در پروژه ها کنترل شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات نیازمند تسریع انجام در تکمیل کاربری برخی مراکز یاور شهر اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی مراکز یاد شده در نظام کنترل پروژه ۱۰۰ درصدی است. در حالی که هنوز برخی فعالیت های غیرفیزیکی این مراکز انجام نشده است.

علاءالدینی در این بازدید خاطرنشان کرد: به منظور اطلاع یابی مدیریت ارشد شهرداری تهران از وضعیت پروژه های در حال انجام، در سال جاری شیوه کنترل و مدیریت پروژه‌ها تغییر خواهد نمود و با توسعه داشبوردهای تخصصی، دست افزار مناسبی برای مدیران بخش های مختلف جهت راهبری پروژه ها فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 53445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =