اجرای طرح هویتی در خیابان معلم

شهردار منطقه ۷ با حضور در دانشگاه فرهنگیان(مرکز آموزشی شهدای مکه) واقع در خیابان معلم گفت: وجود مراکز آموزشی متعدد در خیابان معلم این خیابان را تبدیل به یک گذر فرهنگی خواهد کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۷، نصرالله آبادیان شهردار منطقه به پاس روز معلم با حضور در ساختمان شهدای مکه «دانشگاه فرهنگیان» واقع در خیابان معلم در نشست بررسی مسائل و مشکلات این دانشگاه شرکت کرد.

آبادیان در این نشست با تاکید بر تعاملات شهرداری تهران و وزارت آموزش و پرورش گفت: این دو نهاد همواره باهم تعاملات سازنده ای داشته اند و ما هم در منطقه هفت طی تفاهم نامه های که با مدارس سطح منطقه داریم، خدماتی را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی کشور و آموزش همگانی ارائه می دهیم.

وی به وجود مرکز آموزش شهدای مکه (دانشگاه فرهنگیان) در منطقه ۷ اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحالم که دانشگاه فرهنگیان در منطقه هفت قرار دارد و می توانیم در جهت افزایش سرانه های آموزشی شهروندان، برنامه ریزی های خوبی را داشته باشیم .

آبادیان تاکید کرد: با توجه به موقعیت مکانی این دانشگاه و قرار گرفتن آن در کنار چندین مدرسه، شهرداری منطقه هفت در تلاش است پیاده رو ها و معابر پیرامون دانشگاه را تبدیل به یک گذر فرهنگی کند و این کار می تواند محیطی مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان باشد.

پیش از سخنان شهردار منطقه ۷، رییس دانشگاه فرهنگیان با ارائه آمارهایی از میزان فعالیت این دانشگاه گفت: ظرفیت این دانشگاه ۷۰۰ نفر است اما هم اکنون ۱۵۰۰ دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند در حالی که این ساختمان به دلیل قدمت بالا، مشکلات زیادی دارد و باید فکری برای استحکام آن در برابر حوادث داشته باشیم.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 53461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =