امیدوارم شوراها جایگاه خود را پیدا کنند

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدوارم شوراها جایگاه خود را پیدا کنند و به وظایف شوراها توجه شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر جایگاه شوراها در قانون اساسی، ابراز امیدواری کرد که شوراها جایگاه خود را پیدا کنند و به وظایف شوراها توجه شود.

وی با بیان اینکه در سال آخر فعالیت شورا شکل گیری ستاد مدیریت محله به این شکل و وضعیتی که نمایندگان شورا دارند، حرف و حدیث های زیادی دارد، یادآور شد: تذکر ۷۷ بنده در خصوص شفاف نبودن فرایند جذب افراد است.  برخی افراد از وابستگان مدیر شهری بودند و البته بنده نامی از فردی نبردم و مدیران شهری در خصوص آن در مصاحبه ها صحبت کردند.

اقراریان با تأکید بر اینکه گزارشی از شیوه جذب افراد از ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ و ارتباط سببی و نسبی این افراد با مدیران باید ارائه شود، تصریح کرد: باید گزارش جذب افراد توسط موسسه هادیان شهر و حامیان شهر و شرکت خدمات اداری شهر شفاف شود. کمیته منابع انسانی شورا نیز در این زمینه مکاتباتی داشته که به آن پاسخ داده نشده و اگر پاسخی داده نشود ناچاریم سوال از شهردار را مطرح کنیم. فارغ از اینکه صحن شورا به سوال رای دهد یا خیر و این سوال منجر به عزل شهردار شود یا خیر، وظیفه داریم به تکالیف خود عمل کنیم.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: هر مسیری به سرانجام نمی رسد و باید اقدامات زیادی انجام داد تا به نتیجه رسید.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 53489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =