معتمدین محلات پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان

شهردار منطقه ۴ تهران با حضور در اولین جلسه رسمی در مناطق ۲۲ گانه هیات امنای محلات شهر تهران بر تعامل دوسویه بین معتمدین محلات و مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ در این جلسه که به صورت برخط بین مناطق ۲۲ گانه برگزار شد، چمران رییس شورای اسلامی شهر، زاکانی شهردار تهران، شهرداران مناطق ۲۲ گانه و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

کمالی زاده شهردار منطقه ۴ در این نشست گفت: همزمان با سالروز تشکیل شوراهای سراسر کشور جلسه ای به طور همزمان در ۳۵۰ محله سطح شهر تهران تشکیل شد و درخصوص رویداد مهم فعالیت هیات امنای محلات که به عنوان نقطه عطفی در مسیر نیل به مشارکت محله محور در مدیریت شهری محسوب می شوند، بحث و تبادل نظر شد.

وی گفت: این تعامل زمینه ساز هم افزایی و همکاری سازنده بین آحاد مختلف مردم و نهادهای ذیربط در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی در محلات خواهد بود.

کمالی زاده افزود: تشکیل اولین جلسه فرصتی مغتنم برای آشنایی با یکدیگر و تبادل پیرامون چالش ها و فرصت های موجود در هر محله، انتخاب ارکان هیات امنا، تعیین اولویت ها و برنامه ریزی های آتی در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی، ایجاد هم افزایی و همکاری بین اعضای هیات امنا و ساکنین محلات و سایر نهادهای مربوطه خواهد بود.

شهردار منطقه ۴ در پایان بر تشکیل جلسات هفتگی با معتمدین محلی در سراهای محلات تاکید کرد.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 53541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =