پروژه های کوچک مقیاس نیاز شهروندان است

شهردار منطقه ۲ گفت: اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی که به صورت مویرگی در سطح شهر اجرا می شود حرکتی در مسیر توسعه شهر همراه با برقراری عدالت اجتماعی در توزیع خدمات است .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،حسن رحمانی ،شهردار منطقه که به لحاظ عملکرد مطلوب در زمینه توسعه محلات در منطقه ۲۱ از سوی رییس شورای شهر و شهردار تهران مورد تقدیر قرار گرفت در زمینه اهمیت پروژه های محلی گفت: یکی از سیاست های اصلی مدیریت شهری در سال جاری اجرای پروژه های کوچک مقیاس براساس سند توسعه محلات و مطالبات مردم است و یکی از ویژگی های این پروژه ها ، مشارکت مردم و شورایاران در شناسایی نیازها و سنجش پروژه ها است.
او افزود:در سال های گذشته محله محوری به عنوان رویکرد مدیریت شهری مطرح بوده است که با برنامه ریزی و اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی ،این رویکرد به برنامه عملیاتی تبدیل شد.
شهردار منطقه ۲ گفت: پروژه کوچک مقیاس محلی کمبودها و نیازهایی را در محلات مرتفع می کند که شاید در گذشته به لحاظ کوچک بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته،ولی از مطالبات شهروندان است و می تواند در بهبود خدمات و ارتقای کیفیت زندگی شهری تاثیر گذار باشد.
رحمانی افزود: برهمین اساس در منطقه ۲ نیز با تلاش مدیریت منطقه  پروژه های  کوچک مقیاس محلی مطابق با  سند توسعه محلات  پیش بینی و اجراشده  ودرآینده نزدیک  بخشی از این پروژه ها به بهره برداری می رسد.

۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
کد خبر: 5366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =