بخش عمده‌ پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) شهریورماه به بهره‌برداری می رسد

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: بخش عمده‌ عملیات اجرایی باغ‌راه حضرت زهرا(س) تا آخر شهریورماه تکمیل خواهد شد.

سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون آخرین وضعیت باغ‌راه حضرت زهرا(س) اظهار کرد: بخش عمده‌ عملیات اجرایی باغ‌راه حضرت زهرا(س) آخر شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ پیمانکار در باغ‌راه حضرت زهرا سلام الله علیها مشغول فعالیت هستند، افزود: فقط تکمیل محدوده اجرای پل فلزی گردشگری تقاطع آیت‌الله سعیدی به علت محدودیت های ترافیکی و محدودیت فنی نصب پل تا آخر آبان زمان می برد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در مورد ویژگی های پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) اظهار کرد: باغ‌راه حضـرت زهرا(س)، بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری در تهران به طول  ۹.۵ کیلومتر و عرض ۳۰ تا ۳۵ متر است. این پروژه در دو منطقه ۱۷ و ۱۸ در حال انجام است و به عنوان محور گردشگری در این دو منطقه محسوب می‌شود که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود. در پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) سرانه‌های فرهنگی،‌ آموزشی و درمانی و... در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران هفته گذشته از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 53781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =