کنترل آبهای زیرزمینی در تراز منفی ۲ مجموعه ورزشی قیطریه

عملیات سپتیک فاضلاب و شبکه زهکشی پروژه احداث مجموعه ورزشی قیطریه به منظور جلوگیری از هجوم آبهای زیرزمینی به طبقات زیرین، در تراز منفی دو اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: با توجه به بالا بودن تراز آبهای زیر زمینی در محدوده محله قیطریه و زمین احداث پروژه، شبکه زهکشی گود پروژه توسط مشاور حوزه فنی و عمرانی طراحی و در دستور کار پیمانکار قرار گرفت.

او افزود: اجرای شبکه زهکش و سپتیک فاضلاب در تراز طبقه منفی دو با کد ارتفاعی منهای ١١/٢٠ در پروژه احداث مجموعه ورزشی قیطریه اجرا شد.

افشاری افزود : اجرای فونداسیون پروژه بصورت گسترده و اجرای شبکه زهکش و همچنین استفاده از واتراستاپ و افزودنی ژل میکروسیلیس در بتن فونداسیون و دیوارهای حائل ترازهای منفی این ساختمان، پروژه را در آینده از هجوم آبهای زیزمینی به طبقات زیرین ایمن خواهد ساخت.

گفتنی است مجموعه ورزشی قیطریه با زیربنایی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع با دو طبقه پارکینگ از دیماه سال گذشته در ضلع شمالی میدان میوه و تره بار قیطریه در انتهای خیابان مهر ششم، آغاز شده و اقدامات اجرایی جهت زیرسازی مناسب برای اجرای طبقات و جلوگیری از اتفاقات احتمالی بوده است.

انتهای پیام/

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 53800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =