مدیریت سبد طرح ها؛ تضمین‌کننده افزایش کارایی و اثربخشی پروژه‌ها

مدیرکل دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران ضمن بازدید از پروژه‌های تصفیه‌خانه خلیج فارس، غدیر و احداث مرکز کارآفرینی منطقه 19 بر لزوم مدیریت سبد طرح‌ها و پروژه‌ها تاکید نموده و آن را متضمن افزایش کارایی و اثربخشی پروژه‌ها دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، علی علاءالدینی وضعیت اجرای فازهای مختلف تصفیه خانه خلیج فارس را بررسی نمود و مشکل پروژه های این چنینی را مستقل دیدن آنها از پروژه های مرتبط با آن دانست.

وی در حاشیه این بازدید، کارایی و اثربخشی فاز اول تصفیه خانه را در تأمین امکان انتقال خروجی فاز اول آن به پارک افرا عنوان کرد و مشکل فاز دوم آن را عدم تامین خوراک (لوله گذاری 4 کیلومتری شرکت آبفا) و عدم امکان انتقال پساب به سازمان میادین میوه و تره بار و سپس توزیع آن به پارک ها و مراکز هدف عنوان کرد.

علاءالدینی در ادامه گفت: ایجاد ارتباط بین پروژه هایی مثل تصفیه خانه با برنامه های بازچرخانی آب، جلوگیری از برداشت آب از سفره های زیرزمینی و فرونشست زمین می تواند اهداف پروژه را به درستی محقق نماید.

وی همچنین بحث بهره برداری از تصفیه خانه را موضوع دیگری دانست که باید تعیین تکلیف شود.

در پایان نیز با تشکیل جلسه در دفتر شهردار منطقه به بحث پیرامون چگونگی رفع مشکلات پروژه ها پرداخته شد.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 53904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =