ایمن‌سازی بوستان‌های شمال شرق شهر تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از ایمن‌سازی بوستان‌ها خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و استفاده بهینه از بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری در آستانه فصل تعطیلات مدارس ایمن‌سازی بوستان‌ها انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ سیدمحمد قاضی میرسعید گفت: در ادامه طرح ۳۶۰ درجه و طرح تحول خدمت و به منظور استفاده بهینه شهروندان از فضاهای سبز شهری، نصب نرده و حفاظ اطراف آبنما، استخر، برکه و نقاط خطر آفرین در بوستان ها؛ تابلوهای برق؛ کنترل و نصب قفل دریچه های پایه های چراغ و برج های نوری؛ اصلاح شبکه آبرسانی، نصب دریچه های آب، چاه ها و قنات در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری منطقه ۴ خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح مرمت و بهسازی وسایل بازی کودکان و کفپوش های زمین بازی و وسایل بدنسازی به همراه حذف زواید فیزیکی و سرگیر بوستانها اجرا و به پایان رسید.

قاضی میرسعید افزود: به منظور رفاه حال جانبازان و معلولان آبخوری های مخصوص معلولان در بوستان های منطقه تکمیل و تجهیز شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ همچنین از رنگ آمیزی المان‌های بوستان‌های منطقه خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که شهروندان به خصوص کودکان  و نوجوانان در فصل تعطیلی مدارس از محیط بوستان ها و فضاهای سبز شهری استفاده بیشتری می کنند، رسیدگی به بوستان ها، ادوات، المانی های بوستانی از جمله مجموعه های بازی، ورزشی، نیمکت ها، آبخوری ها، آلاچیق ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: علاوه بر این، مناسب سازی سیستم های نوری و روشنایی از جمله چراغ های کم مصرفی، برج های نوری و ... در بوستان های محلی و جنگلی منطقه تکمیل می شود.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 53919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =