اجرای ۱۸ هزار متر خط کشی محوری در معابر منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به خط کشی معابر در سال جدید، گفت: در سال جدید، ۱۸ هزار متر از سطح معابر نواحی سه گانه با رنگ سرد خط کشی محوری شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به عملیات خط کشی در سال جدید، گفت: در راستای ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، رانندگی بین خطوط، افزایش ضریب ایمنی و روانسازی عبور و مرور، عوامل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در بازه زمانی نیمه دوم فروردین ماه الی نیمه اول اردیبهشت ماه، اقدام به خط کشی معابر کرده است.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به خط کشی محوری معابر سطح نواحی سه گانه، تصریح کرد: به همین منظور در بازه زمانی فوق، ۱۸ هزار متر از سطح معابر نواحی سه گانه با رنگ سرد خط کشی محوری شده است.

سیفی اظهار کرد: با هدف افزایش ضریب ایمنی و سهولت تردد خودروها و عابرین پیاده، همچنین لزوم مناسب سازی، آرام سازی و ارتقاء سطح کیفیت رانندگی و ایمنی شهروندان، ۴۵ عدد خط کشی بلوک عابر پیاده با رنگ سرد اجرا شده است.

وی گفت: علاوه بر آن با هدف افزایش ضریب ایمنی و سهولت تردد خودروها و عابرین پیاده، همچنین لزوم مناسب سازی، آرام سازی و ارتقاء سطح کیفیت رانندگی و ایمنی شهروندان، ۴۲۰ عدد خط کشی بلوک عابر پیاده در سطح منطقه اجرا شده است.

شهردار منطق ۱۷، گفت: طی مدت اخیر، ۳۰ خط کشی نوشتاری در سطح معابر اجرا شده است که از این تعداد ۴ مورد با رنگ دو جزیی و ۲۶ مورد با رنگ سرد اجرا شده است.

سیفی تصریح کرد: در بازه زمانی فوق الذکر، ۱۲ ایستگاه اتوبوس با رنگ سرد، یک ایستگاه تاکسی با رنگ سرد و یک حیاط مدرسه با رنگ سرد خط کشی شده اند.

گفتنی است؛ عملیات های خط کشی به طور مستمر و طبق برنامه از پیش تعیین شده، در سطح منطقه اجرا می شود.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 53930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =