زیباسازی و امحای آلودگی بصری منظر شهری در طرح تحول خدمت

داشتن شهری آراسته و زیبا، آرامش را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با اشاره به عملیات مستمر رنگ آمیزی و اجرای پوشاننده جداره های شهری منطقه گفت: با توجه به ضرورت زیبا سازی نما و منظر شهری و همچنین حفظ و نگهداری جداره های سطح شهر از هر گونه آلودگی بصری، معاونت خدمات شهری این منطقه طبق وظیفه ذاتی خود به صورت مستمر اقدامات ویژه ای را در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار منطقه ۱۶ پایتخت با بیان اینکه داشتن شهری آراسته و زیبا ،آرامش را برای شهروندان به ارمغان می آورد،گفت: در راستای طرح تحول خدمت، ایجاد زیبایی بصری و منظر مناسب، حذف زوائد بصری، از مرمت و بازسازی نقاشی های دیواری در محورهای منتخب به صورت مستمر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه امحاء و پاکسازی برخی از جداره های سطح منطقه با استفاده از روش سند بلاست یا ساب پاشی که  یکی از انواع روش‌های ماشین‌کاری سایشی است انجام می گیرد، افزود: این روش اغلب به منظور تمیزکاری و آماده‌سازی سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این ترتیب، آلودگی‌ها و مواد اضافی موجود بر روی لایه بالایی سطح از بین می‌روند. در نهایت، سطحی با پرداخت مورد نظر به دست آید.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 53937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =