دیدار شهردار منطقه ۵ با رییس و جمعی از معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

شهردار منطقه ۵ در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: تعامل همه‌جانبه شهرداری با دانشگاه منجر به بهبود و تعالی خدمات به شهروندان می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ داود گودرزی شهردار این منطقه، میزبان رییس و جمعی از مدیران و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بود.

گودرزی در این دیدار ضمن تاکید بر وجود این مرکز علم، فناوری و آموزش گفت: به زودی دانشگاهیان شاهد تحولی جدی در خیابان دانشگاه خواهند بود و باز تعریف جدیدی از عناصر زیبایی شناسی و مبلمان شهری این معبر ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع گردشگری، دانشگاه آزاد را شاخص جدی برای توسعه گردشگری فنآورانه و طبیعی دانست و اظهار داشت: راه اندازی تله کابین، فعال شدن هتل، ایجاد مسیر کوهپیمایی و موارد مشابه به شرط فعال شدن، می تواند بر ارزش افزوده منطقه نیز بیفزاید.

 گودرزی اظهار داشت: طراحی موضوعات آموزشی کوتاه مدت پودمانی، استفاده از ظرفیت نخبگان، شرکت های دانش بنیان و محققین و افزایش رویدادها و برنامه ها در قالب فعال شدن قرارگاه فرهنگی قائم آل محمد (ص) و تدوین سرفصل های آموزشی، ایجاد پایگاه علم و فناوری مدیریت شهری، بخشی از انتظارات است.

در ادامه جلسه صباغ زاده «رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات» نیز ضمن ابراز موافقت با موضوعات مطرح شده و تاکید بر همکاری با مدیریت شهری اظهار داشت: برای ادامه این فعالیت نمایندگانی از طرف دو مجموعه معرفی شده که بتوانند مسایل را پیگیری و به نتیجه مطلوب برسانند.

 انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 53951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =