افزایش ۳۵ درصدی بهای خدمات سازمان آتش‌نشانی در سال ۱۴۰۳

همزمان با دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه «اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران» بررسی و با ۱۹ رأی موافق تصویب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و چهارمین جلسه شورا در جریان بررسی لایحه «اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران» با بیان اینکه سازمان آتش نشانی بهای خدمات آموزشی را ۲۵ درصد پیشنهاد داده بود، اظهار کرد: پیشنهاد کمیسیون ۳۵ درصد بود تا با حقوق و دستمزد و هزینه ها همخوانی داشته باشد.

وی افزود: پیشنهاد دیگر در بهای خدمات به بهای کارشناسی برای سیستم اعلام حریق اختصاص داشت. این سامانه قرار بود به فاوا متصل شود که مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. یک ماهی است که سیستم فعال شده و اگر مشکلی نداشته باشد شرکت مبین نت به عنوان برنده مناقصه خدمات را ارائه خواهد داد. افزایش مصوب در کمیسیون در این زمینه ۳۵ درصد بود.

بابایی با بیان اینکه مصوبه ای در شورا در سال ۹۵ وجود داشته تا اخذ عوارض ایمنی از ساختمان ها صورت بگیرد، گفت: بر اساس قانون درآمدهای پایدار تنها می توانیم جایی عوارض بگیریم که خدمات مستقیم ارائه دهیم. قسمتی که خدمات مستقیم می دهیم می توانیم بهای خدمات در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: بهای خدمات ایمن سازی و کارشناسی شامل کارشناسی علل حریق و حادثه، نرخ بهای طراحی سیستم های حریق و نرخ بهای مشاوره ای است که ۳۵ درصد افزایش برای آن پیش بینی شده است.

گفتنی است، لایحه «اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران» با ۱۹ رأی موافق تصویب شد.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 54008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =