ساماندهی المان‌های فاقد کارایی از معابر منطقه ۹

پایه تابلوهای ترافیکی و انتظامی و گاردریل‌های فاقد کارایی از معابر منطقه ۹ جمع‌آوری و ساماندهی شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: مدیریت و کاهش هزینه‌های نگهداشت تجهیزات و زیرساخت‌های ترافیکی از جمله موضوعات مورد تاکید در راستای ایجاد شهری نظام‌مند در حیطه حمل و نقل شهری است.
وی افزود: با توجه به رشد بی رویه موانع فیزیکی و آلودگی‌های بصری ایجاد شده، طرح ساماندهی و جمع آوری المان‌های فاقد کارایی از معابر شهری توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ به اجراء درآمد.
شهردار منطقه ۹ بیان کرد: در قالب این طرح پس از پایش کلی المانها و تجهیزات ترافیکی منطقه ۹، تجهیزات مازاد و فاقد کارایی اعم از انواع گاردریل و نرده، پایه‌های تابلو پس از طرح در کارگروه ساماندهی المان ها و تجهیزات ترافیکی زائد و فاقد کارایی معاونت حمل و نقل و ترافیک با تنظیم صورتجلسه مشترک با پلیس راهور، ساماندهی یا جمع آوری شد.
وی عنوان کرد: در فاز اول این پروژه ۱۸۰۰ متر گاردیل های مازاد مسیر رفت و برگشت بلوار ۴۵ متری زرند حدفاصل خیابان واشقانی فراهانی تا خیابان دانشگاه هوایی جنوبی،۸۵۰ متر از گارردیل های کندرو مسیر شرق به غرب بزرگراه جاوید نشان متوسلیان(فتح) حدفاصل خیابان ارداقی تا تقاطع ۴۵ متری زرند ساماندهی شد.
مرتضوی یادآور شد: همچنین ۱۰۰ متر از نرده‌های محدوده پل عابر پیاده مکانیزه استادمعین در شمال خیابان آزادی و نرده های حاشیه شهرک توحید در بزرگراه آیت الله سعیدی جمع آوری و پایه تابلوهای ترافیکی و انتظامی در معابر استادمعین، دکتر هوشیار، شمشیری، شهیدبختیاری و ۴۵ متری زرند ساماندهی شدند.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 54027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =