عبور و مرور ایمن عابران با بهسازی و مرمت پیاده‌روها در منطقه ۲۲

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۲ گفت: مرمت و بهسازی پیاده‌روها یکی از مهمترین پروژه‌های توسعه محلی در سال جاری است و به شکل ویژه‌ای این مهم دنبال می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی اظهار کرد: باتوجه به اینکه حجم قابل توجهی از عملیات عمرانی منطقه در زمینه معبر سازی صورت می گیرد، بخش زیادی از این معبرسازی مربوط به ساخت و بهسازی پیاده روها است که به شکل ویژه در این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بهسازی فضاهای شهری با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان، مناسب سازی پیاده روهای سطح شهر و تسهیل عبور و مرور عابران پیاده، اجرای طرح عمرانی پیاده رو سازی در سطح منطقه با جدیت ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: این عملیات با محوریت مرمت پیاده رو، چاله‌ پرکنی، ترمیم نوار حفاری، روکش آسفالت و دیوار کشی صورت گرفته است.

ایرانشاهی عنوان کرد: در راستای ساماندهی و مناسب سازی معابر و اصلاح پستی و بلندی‌های ایجاد شده ناشی از حفاری و تخریب در برخی پیاده‌روها، عملیات مرمت، بازسازی و ساماندهی این پیاده‌روها در دستور کار ناحیه قرار گرفت.

وی افزود: خدمات رسانی و تأمین نیازهای شهروندان از رویکردهای مهم مدیریت شهری است. شایان ذکر است علاوه بر مرمت پیاده‌روها، ترمیم آسفالت و معابر در برنامه روزانه این ناحیه قرار دارد.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 54041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =