آخرین اقدامات رفاهی شهرداری برای شهروندان در نمایشگاه کتاب

شهردار منطقه ۷ به همراه مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن حضور در مصلی امام خمینی (ره) بررسی‌های پایانی برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب را انجام و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه گفت: باتوجه به اینکه مصلی بزرگ امام خمینی (ره) که محل برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی است در این منطقه واقع شده، شهرداری تهران و بالطبع شهرداری منطقه ۷ از هفته های گذشته از تمام ظرفیت های خود برای آماده سازی این محل استفاده کرده تا بتواند میزبانی شایسته ای از شهروندان کتاب دوست داشته باشد.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است. تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده دسته‌بندی و دستورات مربوط به آنها صادر و به اجرا درآمده است.

آبادیان ادامه داد: شهرداری منطقه ۷ به نمایندگی از شهرداری تهران بخشی از وظایف مربوط به آماده‌سازی در این زمینه را بر عهده داشته و طبق زمانبندی تعیین شده در زمان مقرر، مصلی به صورت آراسته و آماده در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب قرار گرفته است.

گفتنی است شهردار و معاونین شهرداری منطقه ۷ آخرین بازدید خود از مصلی امام خمینی (ره) یک روز مانده به آغاز نمایشگاه کتاب تهران را انجام داده و دستورات لازم از قبیل آذین بندی، چیدمان مبلمان شهری و نظافت داخل و خارج مصلی از سوی آبادیان صادر شد.

لازم به ذکر است محل انجام لکه گیری آسفالت، وضعیت خدمات رسانی به شهروندان از طریق اتوبوسرانی، تاکسیرانی و بویژه به توان یابان شهر و محل استقرار شاتل برقی از دیگر بخش هایی بود که مورد بررسی مدیران شهری منطقه ۷ قرار گرفت.

سی‌ و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 54049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =