هزار متر مربع از جداره‌های شهری در سه معبر منطقه ۱۹ نونوار و آراسته شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از ارتقای آراستگی سیمای عمومی و زیبایی بصری منطقه با حذف و پاکسازی جداره‌های نازیبا به مساحت هزار متر مربع در سه معبر پرتردد این منطقه خبر داد.

به  گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه ارتقای زیبایی بصری معابر در ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان موثر است افزود: برخی از دیوار ها و جداره های شهری به علت نصب تبلیغات غیرمجاز از لحاظ بصری، چهره نازیبایی داشت که با اجرای نقاشی دیواری با طرح های متنوع و جدید بهسازی شد.

وی ادامه داد: اداره زیباسازی این حوزه به منظور حفظ آراستگی مناظر شهری و ایجاد آرامش بصری هرچه بیشتربرای شهروندان عملیات پاکسازی و زیباسازی را بر روی جداره های شهری بلوار شهید شهریاری، شهامت و مهران را اجرا کرد.

نایبی بیان کرد: طی گشت زنی مستمر به صورت روزانه از خیابان ها و معابر بزرگراهی پوستر های تبلیغاتی پاکسازی و امحا می شود و جداره های معابر نیازمند به پاکسازی احصاء و در دستور کار رنگ آمیزی قرار می گیرند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست خاطر نشان کرد: اجرای این اقدامات، حذف آلودگی های بصری و ارتقای زیبایی نمای شهری را در پی دارد و در همین راستا شهروندان گرامی قبل از نصب هرگونه بنر و پوستر های اطلاع رسانی لازم است مجوز های لازم را اخذ کنند.

انتهای پیام /

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 54190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =