برپایی جشن‌های شاد فرهنگی و هنری با پیام «آینده شبیه توست» در بوستان بانوان منطقه ۱۹

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ گفت: ایستگاه‌های سیار اهدای گل و شیرینی به مناسبت آغاز دهه کرامت، سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر با پیام «آینده شبیه توست» در بوستان بانوان در حال برگزاری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید بیان کرد: ویژه برنامه و جشن های روز دختر در راستای تکریم دختران همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در محلات و نقاط محوری منطقه و بوستان بانوان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشن ها با حضور دختران و مادران آنها به همت اداره بانوان و جلب مشارکت و همکاری هیات منتظران ظهور، پایگاه‌های بسیج مسجد الزهرا(س)، شهدای ۷۲ تن ناحیه ابوذر منطقه ۱۹، بسیج مسجد رحمانی، پایگاه ها و مساجد منطقه، مدارس و آموزش پرورش برپا می شود.

همچنین ایستگاه های سیار در نقط پرتردد منطقه با اهدای شاخه گل، شیرینی و هدایای دخترونه این روز بزرگ را گرامی داشتند.

این مسئول با اشاره به تدارک برنامه های متنوع در این ایام خاطر نشان کرد: اجرای مولودی خوانی، اجرای سرود و تواشیح توسط دختران، اجرای مسابقات هنری و هیجان انگیز، اهداء هدایا به دختران پویش ماه مهربانی و دختران منطقه که در ایستگاه های سیار حضور یافتند همراه با پذیرایی بخشی از برنامه های ویژه این ایام است.

مطهری موید با اشاره به برگزاری جشن های شاد در دهه کرامت به میزبانی بوستان بانوان یاد آور شد: هدف از برگزاری این جشن ها تکریم و ارتقای حس ارزشمندی در دختران، ایجاد نشاط اجتماعی و امید در دختران و کودکان و گرامیداشت مقام و جایگاه حضرت فاطمه معصومه (س) است.

انتهای پیام /

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 54206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =