منطقه 21 نیازمند خدمات مکمل حقوقی و الگوی جدید حکمرانی محلی و مدیریت شهری است

مدیرکل دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران گفت: توفیق پروژه‌های اجرایی در منطقه ۲۱ شهرداری تهران نیازمند خدمات مکمل حقوقی و اثربخشی اقدامات آن نیازمند الگوی جدید حکمرانی محلی و مدیریت شهری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، علی علاءالدینی در این راستا از پروژه های ساختمان درمانگاه منطقه ۲۱، قرائتخانه بلوار یاس، بوستان های خانواده و گوهرشاد و پروژه دوگاز در سطح منطقه بازدید نمود و از نزدیک در جریان وضعیت اجرا و چالش های هر یک قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به شرایط اجرای پروژه ها و ذینفعان مختلف آنها یکی از نیازهای عاجل منطقه ۲۱ را می توان خدمات مکمل حقوقی دانست که به منظور تحقق آن جلسه ای مشترک با حضور رئیس و معاونان مرکز حقوقی برگزار خواهد شد تا از ظرفیت های فنی درون و بیرون شهرداری بهره برداری صورت گیرد.

مدیرکل دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران با بیان اینکه وجود شهرک های مسکونی و صنعتی مختلف در بافت منطقه ۲۱ شرایط مدیریتی خاصی را می‌طلبد؛ افزود: لازم است حکمرانی محلی یا مدیریتی عملیات شهرداری در این منطقه به صورت خاص و با مشارکت ظرفیت های مدیریتی مستقل در بستر یک سکو و یکپارچه انجام پذیرد. این اتفاق نیازمند پیاده سازی نوین و بسترسازی در حکمرانی محلی است که امیدواریم با همکاری مرکز مطالعات به آن دست یابیم.

وی در ادامه از برخی پروژه های معاونت فنی و عمران (تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید همدانی S۲۰، زیر گذرشهید اردستانی و بزرگراه حکیم R۱۱ و تقاطع غیر همسطح حکیم - تعاون) بازدید و شرایط پیشرفت و چالش های آنها را بررسی نمود.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 54264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =