شعار ما «آینده شبیه تو» است

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: اگر امروز دختران بتوانند اولویت‌ها، حساسیت‌ها و تصویر خود در دنیای آینده را به خوبی خلق و کشف کنند و برایش بجنگند، آینده شهر ما زیبا خواهد شد چون آینده ما عینا شبیه دختران است.

به گزارش خبرنگار شهر، اختتامیه هزار امید و جشن دختران در روز -دوشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳- با حضور مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران و برخی مدیران شهری برگزار شد.

مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در این مراسم ضمن عرض تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، دهه کرامت و روز دختر با تاکید بر اینکه نگاه ما این است که دختران ادامه‌دارترین ستاره‌های شهر ما هستند، گفت: روز دختر تنها نباید به یک روز ختم شود. چه بسا که تمام روزهای سال روز دختر است اما ما یک روزش را جشن نمادین می‌گیریم.

اردبیلی با تاکید بر اینکه مشکلات شهر ما راه‌حل‌های مرسومی دارد، افزود: تمام مسئولین، نخبگان و کسانی که دلسوز مردم هستند در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند، اما برخی موارد راحت حل نمی‌شوند و پیچیدگی‌هایی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهر ما فرصت‌ها، زیبایی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری ازجمله برج میلاد، برج آزادی و.. دارد، خاطرنشان کرد: تهران فرصت‌ها و امکانات بسیاری از جمله کوه‌های زیبا، طبیعت و... نیز دارد که می‌توانند کمک کنند تهران بهترین شهر شود. با این‌حال بدون شک بزرگ‌ترین فرصت تهران دخترانش که آینده ساز جامعه هستند، می باشد.

اردبیلی در پایان با تاکید بر اینکه شعار ما آینده شبیه تو است، می‌باشد، بیان داشت: آینده تهران زیبا و باشکوه است اگر شبیه دختران باشد. اگر دختران بتوانند امروز اولویت‌ها، حساسیت‌ها و تصویر خود در دنیای آینده را به خوبی خلق و کشف کنند و برایش بجنگند، آینده شهر ما زیبا خواهد شد چون آینده ما عینا شبیه دختران است.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 54284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =