عملیات اجرایی آسفالت ریزی بلوار شقایق در منطقه ۱۹ آغاز شد

عملیات آسفالت‌ریزی بلوار شقایق حدفاصل میدان خلازیر تا پل شهید کاظمی در راستای بهسازی و ساماندهی این محور شریانی پر تردد در منطقه ۱۹ آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه بیان کرد: به منظور ارتقای کیفی و بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط شهر عملیات تراش و روکش آسفالت در مسیر شرق به غرب این بلوار با پخش هزار و ۷۸۰ تن انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه عملیات پخش آسفالت در مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربعی در دو مسیر انجام خواهد شد افزود: پیش بینی می شود بیش از هزار و ۸۰۰ تن دیگر در مسیر غرب به شرق این محور آسفالت ریزی شود.

وی در خصوص عملیات بهسازی آسفالت سایر معابر خاطر نشان کرد: معابر فرعی خیابان لقمان جنوبی در ناحیه دو به منظور ارتقای ایمنی، بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان، کوچه های خیابان لقمان جنوبی با پخش بیش از ۲هزار تن آسفالت بهسازی شد.

ضمن اینکه با توجه به درخواست های شهروندان و تسهیل در تردد آنها، عملیات روکش آسفالت کوچه های ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و شهید نوروزی در خیابان لقمان با پخش بیش از ۲ هزار تن آسفالت دستی انجام و همچنن هزار و ۱۰۰ متر طول نهر در این محدوده به کانیو تبدیل شد.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 54291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =