اجرای ده‌ها ویژه برنامه سلامت‌محور با شعار فرزندان سرمایه‌های زندگی

شهرداری منطقه ۱۸ پایتخت به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی جوانی جمعیت، چندین ویژه برنامه سلامت‌محور را با رویکرد فرزندان سرمایه‌های زندگی و ترویج فرهنگ افزایش جمعیت برگزار می‌نماید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، همزمان با فرا رسیدن این رویداد ملی که از بیست و چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت، ویژه برنامه های سلامت محور متنوعی با شعار فرزندان سرمایه های زندگی به اجرا در خواهد آمد.

برپایه این گزارش، برپایی موکب‌های سلامت در معابر پر تردد، برنامه‌های عکاسی رایگان خانواده‌های پر جمعیت در قالب خانواده پرشکوه، مسابقه نقاشی کودکان با موضوع آرزوی خواهر و برادر داشتن، گریم صورت و نمایش عروسکی از این دست اقدامات است.

این گزارش حاکی است، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کودکان، اهداء جوایز، پذیرایی و همچنین ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناسی بخش دیگری از این اقدامات بوده که طی روزهای یاد شده بین ساعات ۴ الی ۸ عصر به اجرا در خواهند آمد.

گفتنی است؛ برگزاری نشست هم اندیشی اجرای ویژه برنامه های هفته ملی جوانی جمعیت با حضور مدیران خانه های سلامت محلات و تجلیل از برگزیدگان طرح ساخت محله حامی سلامت از دیگر اقدامات اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه به شمار می رود.

انتهای پیام/ 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 54413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =