اتمام ۱۰۰ پروژه توسعه محله‌ای در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از اتمام ۱۰۰ پروژه توسعه محله‌ای دومین دوره «من شهردارم ۲» در نیمه نخست اردیبهشت سال جاری خبر داد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مهدی اخ الصنایع با تأکید بر اینکه ارتقاء کیفیت و کمیت خدمت‌رسانی به مردم و در نهایت افزایش رضایتمندی آنها در اجرای هر چه بهتر و سریعتر پروژه‌های توسعه محله‌ای یکی از اهداف مدیریت شهری منطقه است، گفت: با تلاش همکاران در تمام معاونت‌های منطقه در بحث اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌های توسعه محله‌ای اقدامات زیربنایی مطلوبی در سال جاری  صورت گرفته است.

وی افزود: با پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای برخی پروژه‌های توسعه محله‌ای در حوزه‌های فنی و عمران، خدمات شهری و محیط زیست و حمل‌ونقل و ترافیک در سطح محلات و به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان، تعهداتی را برای خود تعریف کرده‌ایم که تا پایان سال این تعهدات اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: منطقه ۱۰ در اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای «من شهردارم ۲» در بین مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران پیشتاز بوده و توانسته از مجموع ۳۵۶ پروژه، در نیمه نخست اردیبهشت امسال ۱۰۰ پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی را به اتمام برساند.

وی ادامه داد: پیاده روسازی، بهسازی و ساماندهی نهرها، مرمت و بازسازی سرویس های بهداشتی بوستان ها، جمع آوری آبهای سطحی، همچنین روانسازی عبور و مرور در قالب اصلاح هندسی و روکش و مرمت آسفالت در منطقه از جمله طرح های توسعه محلی بود که با موفقیت اجرایی شد.

شهردار منطقه ۱۰، پیگیری مطالبات مردمی برای تأمین سرانه ها و احداث زیرساخت‌ها را یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری منطقه بیان کرد و گفت: مردم از مدیریت شهری انتظار رسیدگی به محله، کوچه و معابر خود را دارند و به ویژه در مناطق محروم اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای و من شهردارم، رضایت بیشتری از مردم را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 54513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =