تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جمهور

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور فقید شهید آیت الله رئیسی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جمهور رئیس جمهور فقید آیت الله رئیسی تصریح کرد: اعمال محدودیت های تردد از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح فردا و بدین صورت خواهد بود؛از شرق؛ محدودیت حلقه اول؛ از خیابان ولیعصر (عج) حلقه دوم میدان فردوسی و حلقه سوم بزرگراه امام علی علیه السلام _ دماوند می‌باشد. از غرب؛ محدودیت حلقه اول خیابان آزادی - زارع است، به هیچ عنوان نمی‌توانیم اجازه تردد در خیابان کارگر را بدهیم، حلقه دوم این محدوده نواب - آزادی و حلقه سوم سه راه فرودگاه می‌باشد. از شمال؛ محدودیت حلقه اول خیابان کارگر - بلوار کشاورز و کریمخان، حلقه دوم فاطمی و حلقه سوم میدان گلها و گمنام است و از جنوب؛ محدودیت‌ها در حلقه اول خیابان شهدای ژاندارمری و شهید نظری، حلقه دوم لبافی نژاد و حلقه سوم خیابان جمهوری می‌باشد .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین گفت: اجرای محدودیت‌ها از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح در محدوده حلقه های اول اجرا خواهد شد. همچنین توقف خودروها از امشب (سه شنبه مورخ ۰۱-۰۳-۱۴۰۳ ) از ساعت ۲۴ در داخل حلقه های اول (از میدان فردوسی تا سه راه فرودگاه ) ممنوع است.

سرهنگ موسوی پور در خصوص مسیرهای جایگزین تردد هم تاکید کرد: از شرق خیابان مفتح ، امام علی علیه السلام به جنوب ،زیر گذر تونل توحید ، استاد معین و ستاری به فرودگاه باز می‌باشد . از غرب از شمال میدان آزادی ، از پل جناح ، فلکه دوم صادقیه و از جنوب میدان آزادی از شمال میدان فتح اعمال محدودیت را خواهیم داشت .

وی افزود: به جهت آماده سازی مراسم از ساعت ۲۴ امشب از خیابان وصال (در خیابان انقلاب) تا میدان انقلاب و همه خیابان‌های عمود بر خیابان انقلاب محدودیت تردد وجود دارد.

موسوی افزود: سازمان اتوبوسرانی تمهیدات ویژه‌ای جهت تردد و انتقال شهروندان در این روز تدارک دیده است . اتوبوس‌ها جهت جابجایی شهروندان در بزرگراه سعیدی، جناح و رینگ داخلی و خارجی میدان آزادی مراجعه کنندگان را انتقال خواهند داد. همچنین در طول مسیر نیز در خیابان های عمود بر خیابان آزادی نیز محل‌هایی مانند خیابان استاد معین، بخشی از بزرگراه یادگار منتهی به خیابان آزادی در ضلع شمال و در ضلع جنوب آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان می‌باشد .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد: شهروندان حتماً از حمل و نقل عمومی و به خصوص مترو که در این روز فعال می‌باشند جهت تردد و حضور در مراسم استفاده کنند.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 54883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =