برنامه‌های بسیج شهرداری تهران برای مراسم تشییع شهدای خدمت اعلام شد

در جلسه صبح امروز شورای سازمان بسیج شهرداری تهران، برنامه‌های مراسم بزرگداشت و تشییع شهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان اعلام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران؛ محمد مهدی حسن‌زاده در جلسه شورای سازمان بسیج شهرداری در سخنانی با بیان اینکه حضور منسجم و پرشور مردم در تجمع دیروز میدان ولیعصر (عج) نشان از دلدادگی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب دارد، تأکید کرد: بسیج بعنوان مخلص ترین نیروی مردمی در آیین تشییع شهدای خدمت سنگ تمام خواهد گذاشت.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در عین حال افزود: همه ما موظفیم در برگزاری باشکوه این مراسم همچون گذشته خدمتگزار شهروندان و حاضران در این مراسم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین صابری نیا نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مقام والای شهدای خدمت اظهار کرد: چارچوب و پایه‌های نظام، مستحکم و سایه رهبری مستدام است و همه ما وظیفه داریم همچون این شهیدان والامقام خدمتگزار خوبی برای ملت شریف ایران اسلامی باشیم.

بر اساس این گزارش، فضاسازی محیطی، اکران بنر و نصب پرچم در معابر منتهی به مسیر تشییع شهدای خدمت، گل افشانی، ایستگاه های صلواتی، استیج، ماشین صوت، نصب تابلو شهدای خدمت در سر در کوچه شهیدان، اجرای فعالیت های میدانی و برپایی ایستگاه های صلواتی مراسم وداع مردم با پیکر شهدای گرانقدر خدمت در مصلی امام خمینی (ره) تهران و مراسم تشییع پیکر شهدا با حضور عموم مردم  از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی از جمله اقدامات سازمان بسیج شهرداری تهران خواهد بود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 54888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =