آماده سازی محوطه وزارت امور خارجه برای بدرقه و تشییع پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان

شهردار منطقه ۱۲ از اجرای تمهیدات ویژه خدمات شهری، فرهنگی و ترافیکی برای اجرای آیین تشییع و بدرقه با پیکر شهید امیرعبداللهیان در میدان مشق وزارت خارجه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکیاعضای کمیته ایمنی و کالبدی شهرداری منطقه ۱۸ پایتخت محمدی شهردار منطقه با تاکید بر اینکه حوزه خدمات شهری منطقه از ۲۴ ساعت گذشته نسبت به پاکسازی و فضاسازی‌های محیطی از میدان مشق تا محوطه داخلی وزارت خانه امورخارجه در خصوص تشییع پیکر وزیر امور خارجه شهید در آماده‌باش کامل قرار داشت ، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۱۲ نسبت به نصب بنر و جانمایی ۱۰ قاب اسپیس تصاویر رییس جمهورشهید و همراهان ایشان ،سیاه‌پوش کردن ساختمان وزارت امور خارجه ، استقرار بیش از ۱۵۰ نیروی پاکبان و ۶ دستگاه واترجت و تانکر در راستای شست و شو و پاکسازی مسیر تشییع شهید امیر عبداللهیان و جانمایی سرویس بهداشتی پرتابل با ۴۰ چشمه برای رفاه شهروندان و عزاداران، اقدام کرده است .

وی همچنین از برپایی موکب پذیرایی و فرهنگی محبان الرضا(ع) معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه و میزبانی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع این شهید والا مقام با نوشیدنی خنک و کیک و توزیع پوسترهای شهیدان اهل خدمت خبر داد.

شهردار منطقه۱۲ در ادامه افزود : اکیپ های ترافیکی منطقه با استقرار جرثقیل در خیابان کوشک مصری و همچنین شرکت شهربان و معربان منطقه نیز با استقرار نیروهای اجرایی و دستگاه های خودرو خود در مسیر تشییع یاریگر پلیس راهور و نیروهای اجرایی برای انضباط مسیر تشییع شهید دکتر عبداللهیان بودند .

شهید حسین امیرعبداللهیان ۹ صبح سوم خرداد در میدان کوشک وزارت امور خارجه توسط مقامات کشوری، لشکری و شهروندان شهید پرور تشییع و پس از بدرقه در صحن حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳
کد خبر: 54972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =