اکران گزارش ۳۲ ماه خدمت‌رسانی مدیریت شهری منطقه ۸ به مردم

با گذشت ۳۲ ماه از فعالیت مدیریت شهری در این دوره، اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در راستای اطلاع‌رسانی به شهروندان منطقه ۸ در معابر سطح منطقه جانمایی و اکران شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ این اقدام با توجه به لزوم آگاهی شهروندان از اقدامات مدیریت شهری منطقه در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و تسهیل در ارائه خدمات شهری به آنان در دستور کار روابط‌عمومی منطقه قرار گرفت.

عمده موارد اطلاع‌رسانی به شهروندان، اقدامات مرتبط با زیست شهری و توسعه محلات همچون احداث، بازسازی و مرمت بوستان‌های محلی و منطقه‌ای، تأمین مخازن آب فضای‌سبز سطح منطقه،مدیریت شبکه آبهای سطحی منطقه وکانیوسازی، اجرای نهضت آسفالت در معابر اصلی و فرعی، احداث میادین میوه و تره‌بار، باغ‌راه شهید ثانی،گذر برکت، احداث دوربرگردان و پل هوایی و هزار مترمربع دیوارنگاری در سطح منطقه در نظر گرفته شده است.  

گفتنی‌است ۳۲ ماه گزارش عملکرد مدیریت‌ شهری منطقه۸ در قالب بنرهای اطلاع‌رسانی پروژه‌های‌ عمرانی، زیرساختی، خدمات شهری، ترافیکی و..در سطح معابر اصلی منطقه در حال اکران بوده و در ادامه ارائه گزارش منطقه‌ای، ناحیه‌ای و محله به محله نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 55149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =