قرعه کشی ۱۱۰۵۰ جایزه خوش حسابی به پرداخت کنندگان خوش حساب عوارض پایدار

به پرداخت کنندگان خوش حساب شهرداری تهران جوایز خوش حسابی به قید قرعه اهدا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، بر اساس مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا به پرداخت کنندگان خوش حساب شهرداری تهران جوایز خوش حسابی به قید قرعه اهدا می شود.

 وحید عرب مدیر کل تشخیص و وصول درآمد در این خصوص گفت: به مناسبت هفته وحدت و سالروز ایام ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) مراسم قرعه کشی ۱۱۰۵۰ جایزه خوش حسابی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در تاریخ ۱۱/۰۸/۱۳۹۹ برگزار می گردد.

او  درباره جوایز یادآور شد و گفت: بر اساس مصوبه فوق، حمایت از کالا و خدمات ایرانی مورد نظر بوده است و بر این اساس، اعتبارریالی به صورت شارژ کیف پول الکترونیکی از طریق سامانه تهران_من (my.tehran.ir) انجام  می گیرد و برندگان می توانند از امکانات شهرداری تهران مانند خرید از فروشگاه شهروند، استفاده از مترو و اتوبوس و یا برج میلاد و یا پرداخت عوارض شهرداری در سامانه مذکور از طریق کیف پول الکترونیکی خود و ... ، استفاده کنند..

 عرب در ادامه افزود: بدلیل رعایت موارد بهداشتی و پروتکلهای موجود، امکان حضورگسترده شهروندان مقدور  نیست،  اما مدیران و کارشناسان شهری، نماینده دادستانی شهر تهران و هیئت نظارت از دستگاه های مسئول بر روند مراحل قرعه کشی نظارت می کنند. ضمنا اصحاب رسانه نیز رویداد مورد نظر را به سمع و نظر شهروندان می رسانند.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد گفت: مودیانی که درشرایط موجود اقتصادی و براساس مصوبه شورای اسلامی شهرتهران کلیه عوارض ملک و یا خودروی خود را تا پایان مردادماه برای سالجاری تسویه کرده اند، مشمول شرکت در قرعه کشی۱۱۰۵۰ جایزه خوش حسابی شهرداری تهران شده اند.

۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد خبر: 5518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 0
      از کجا بفهمیم برنده شدیم یا نه؟؟؟