رئیس اداره هوشمندسازی اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه منصوب شد

نگار شریفی طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه معاونت شهرسازی و معماری به عنوان "رئیس اداره هوشمندسازی" این اداره کل منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سید مجتبی طبقی با صدور حکمی، نگار شریفی را به عنوان "رئیس اداره هوشمند سازی اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران" منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به مکاتبه شماره 222934/517 مورخ 07/03/1403 اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی و معماری و نظر به تخصص، پیشینه و تجارب ارزشمند سرکار عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان « رئیس اداره هوشمند سازی اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدورپروانه» منصوب می نمایم.

امید است با رویکرد علمی و حرفه ای، با هماهنگی وکنش متقابل سازنده با همکاران این اداره کل و شهرداری های مناطق و با تکیه بر نوآوری و تفکر سیستمی، نقش برجسته ای در زمینه ارتقاء مکانیزاسیون و هوشمندسازی فعالیتهای صدور انواع پروانه و گواهی ساختمانی در راستای تحقق شعار «تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام» و پیشبرد اهداف حوزه شهرسازی و معماری شهرداری تهران ایفا نمائید.

توفیقات روز افزون سرکار عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 55411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =