برگزاری جلسه هماهنگی جشن غدیر و طرح شهید سلیمانی در منطقه ۱۷

جلسه هماهنگی جشن غدیر و طرح شهید سلیمانی با حضور شهردار منطقه ۱۷ و جمعی از معاون‌ها، شهرداران نواحی و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، جلسه هماهنگی جشن غدیر با حضور رضا سیفی شهردار منطقه، جمعی از معاون ها و مدیران شهری منطقه و علما منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۷ در این جلسه که جهت آمادگی هر چه بهتر و بیشتر برگزاری بزرگترین جشن شیعیان برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه منطقه دارالهشدا پویا و فعال است، ان شالله بتوانیم در ایام جشن غدیر که بزرگترین عید شیعیان است، از تمام ظرفیت های منطقه استفاده کنیم.

سیفی افزود: مردم خودجوش در هر محله و مسجد و پایگاه فعال هستند که می توان این ظرفیت را یک جا پای کار آورد و یک جشن بزرگ در ایام غدیر و در خیابن ابوذر برگزار کرد.

وی تصریح کرد: فارغ از ظرفیت های هر مسجد و محله، می تواند چند رویداد در طی سال تعریف کرد که در این منطقه مردم، به برکت حضور علمای بزرگوار همچون حاج آقا مطلبی و همه عزیزان دیگر که نیروهای جوان تربیت شده این عزیزان هستند، همیشه در صحنه ها و عرصه های مختلف فعال و پای کار بوده اند.

شهردار منطقه ۱۷، در ادامه گفت: بنابراین می توان رویدادهایی را تعریف کرد و در مناسبت های ملی و مذهبی، منطقه دارالشهدا الگویی از مراسم های ملی و مذهبی و رویدادها را در به کارگیری ظرفیت های مردمی نشان دهد؛ در چند سال اخیر در مناسبت هایی مثل اربعین و جشن غدیر به یک الگویی از رویدادهای مردمی رسیده ایم.

سیفی با بیان اینکه توانسته ایم رویدادها را خانواده محور برگزار کنیم، تصریح کرد: این مسئله به واسطه این به وجود آمده که در این رویدادها برای هر کدام از اعضاء خانواده یک جذابیتی وجود داشته است و تقریبا  در حال رسیدن به یک الگو هستیم که می تواند اجرایی شود؛ ان شالله بتوانیم به مدد و یاری امیرالمومنین علی (ع) جشن بزرگ غدیر را برگزار کنیم.  

پس از این جلسه، شهردار منطقه به همراه معاونین و شهرداران نواحی برای اجرای طرح شهید سلیمانی به مسجد مسلم بن عقیل رفتند و با شهروندان از نزدیک دیدار و درباره مشکلات و مسائل آنها گفت و گو کردند.

انتهای پیام/

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 55474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =