مردم انتظار دارند کسی رئیس جمهور بشود که بیدار نشود بگوید  شنیده بنزین در کشور گران شده است!

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم انتظار دارند که رئیس جمهور در هر موقعیتی حضور داشته باشد و جمعه بیدار نشود بگوید که شنیده است بنزین گران شده است. آیا این رئیس جمهور می تواند از ساعت چهار صبح تا ۱۲ شب خدمتگزاری کند؟

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: بحث اصلی ما غزه و رفح است که داد تمام دنیا را درآورد و هرکسی در این عالم زندگی می کند امروز متوجه می شود که چرا جمهوری اسلامی ۴۵ سال در خصوص ظلم رژیم غاصب اعتراض دارد.

وی افزود: تقاضای ما این است که هنرمندان و ورزشکاران در این زمینه واکنش نشان دهند. امیدواریم طرف تاریخی بایستیم که نشان دهیم با ظالم در ستیز هستیم و واکنش ها روشن تر و واضح تر و با صدای بلندتر مطرح شود.

کاشانی با بیان اینکه هر روز خبری می رسد که فردی در انتخابات ثبت نام کرده و بسیاری نسبت به نحوه حضور آنها گلایه می کنند، یادآور شد: کمترین آورده این حضور این است که افراد خود را در معرض نقد قرار می دهند. کسانی که می خواهند مشارکت افزایش پیدا کند باید کمک کنند و چارچوب خدمت را که چارچوب شهید رئیسی بود، ببینند.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند که رئیس جمهور در هر موقعیتی حضور داشته باشد و جمعه بیدار نشود بگوید که شنیده است بنزین گران شده است. آیا این رئیس جمهور می تواند از ساعت چهار صبح تا ۱۲ شب خدمتگزاری کند؟

کاشانی با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس برای فصل بعد آماده می شوند، گفت: شنیدم شب گذشته چند نفر عارضه قلبی پیدا کردند. فوتبالیست ها بدانند حرف هایی که می زنند بر زندگی برخی افراد اثر می گذارد. من در دهه ۸۰ یکبار گفتم که می توان با فوتبال به بهشت رفت. روح ورزش را از ورزش جدا نکنید. بنده متأثر هستم که تیم پیکان که از تیم های خوب پایتخت است به لیگ یک سقوط کرد و می توانستیم سه تیم داشته باشیم. در عین حال خوشحالیم که استقلال و پرسپولیس مایه وحدت در کشور هستند.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 55502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =