تمهیدات شهرداری منطقه ۲۱ در برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره)

شهردار منطقه ۲۱، درباره تمهیدات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی (ره) توضیح داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ " محمدرضا پوریافر" گفت: با انجام برنامه ریزی های لازم مقرر شد که شهرداری منطقه ۲۱، به انجام نگهداشت ویژه ۵ هزار مترمربع از سطح پهنه بندی ها، خصوصا پهنه ی ۱۴۰۰ و پهنه ی بلوار سلام، حدفاصل شهدا تا حرم خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: در پهنه بندی های تعیین شده، منطقه ۲۱ وظیفه آماده سازی فضای پهنه های تحویلی پیش از مراسم، استقرار عوامل کارگری به منظور پاکسازی پهنه ها در حین و پس از مراسم، برنامه ریزی به منظور استقرار تانکر آب در روز مراسم به تعداد ۴ دستگاه شده است

پوریافر عنوان کرد: برنامه ریزی برای استقرار کلیه ماشین آلات مورد استفاده در ساعت تعیین شده، در پهنه ها به تعداد ۶ دستگاه واترجت و استقرار ۵۰ نفر نیروی خدمات شهری به منظور خدمات رسانی از جمله وظایف این سازمان است.

وی در پایان در خصوص برنامه های معاونت اجتماعی و امور فرهنگی در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال اظهار کرد: برنامه استیج‌های فرهنگی اعم از گروه‌های سرود که شامل شعرخوانی، نقاره‌خوانی و روایت‌گردی و کارهای فرهنگی و هنری می‌شود در پردیس‌های فرهنگی اجراخواهند شد.

شهردار منطقه ۲۱ با تاکید فراهم شدن شرایط مناسب برای زائرین، گفت: نمایشگاه‌های عکس یادگاری برگزار می شود و محصولات فرهنگی توزیع خواهند شد. ویژه برنامه‌های کودک و نوجوانان و سرگرمی‌هایی برای نوجوانان و کودکان با همکاری سازمان ورزش طراحی شده است. موضوعات خدمات‌محور و سلامت‌محور را هم خواهیم داشت. نمایشگاه خانواده و بانوان و اتاق مادر و کودک را هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 55517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =