رفع فضای بی‌دفاع شهری در سطح ناحیه یک منطقه ۷

شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه ۷ از رفع فضای بی دفاع شهری در این ناحیه با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی زنان و کودکان اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسن فروغی فر گفت: برخورداری از فضاهای ایمن شهری، یکی از نیازهای اساسی شهروندان در جوامع شهری است که مدیریت شهری پایتخت هم بر این مهم تأکید ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: چراکه وجود فضاهای ایمن در هر محله و شهر رونق و شکوفایی را به همراه دارد و البته تأثیر چنین فضاهای شهری تنها در رونق و شکوفایی یک شهر نیست بلکه باعث حضور بیشتر شهروندان در امور شهر و انجام مراودات اجتماعی و اقتصادی هم می‌شود. از همین رو رفع فضاهای بی دفاع شخصی در خیابان مدنی، کوچه یعقوبی در دستور کار این ناحیه قرار گرفت.

شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه ۷ خاطرنشان کرد: پیگیری رای تعمیرگاه واحدیان واقع در خیابان دماوند، لایروبی انهار رو باز سطح ناحیه، شستشوی  انهار و کانیو، رنگ آمیزی مخازن، سم پاشی درختان، رفع خاموشی بوستان کاج، اجرای نهر سرپوشیده خیابان مدنی روبرو بیمارستان امام حسین حدفاصل خیابان با انصاف تا تقاطع  قجاوند ( اجرای فاز ۲ پروژه توسعه محله ای )، خط کشی بلوک عابر پیاده خیابان سبلان جنوبی تقاطع کوچه زینلی و آسفالت خیابان شعبانی تنها بخشی از دیگر فعالیت هایی است که در این ناحیه اجرا شد.

وی در پایان عنوان کرد: گشت مراقبتهای اجتماعی در خصوص شناسایی و ساماندهی متکدیان و معتادان، دیدار با خانواده شهیدان ابراهیم قانع وحسن صالحی، برگزاری کارگاه پیشگیری از استعمال دخانیات در جوانان در سرای گرگان و برپایی میز خدمت در بوستان توکلی به مناسبت هفته بدون دخانیات از دیگر ویژه برنامه های اجرا شده در این ناحیه بوده است. 

انتهای پیام/

     

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 55572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =